Komu SEO się opłaca

ecz - to, że pozycjonowanie jest coraz bardziej popularne i staje się czymś tak oczywistym...SEO z punktu widzenia pozycjonera to nie jest taka łatwa praca. Wielu właścicieli firm nie rozumie, dlaczego nie ma błyskawicznym efektów

Komu SEO się opłaca SEO z punktu widzenia pozycjonera to nie jest taka łatwa praca. Wielu właścicieli firm nie rozumie, dlaczego nie ma błyskawicznym efektów, lub czemu to tyle kosztuje. Trzeba zrozumieć jedną prostą rzecz - to, że pozycjonowanie jest coraz bardziej popularne i staje się czymś tak oczywistym...SEO z punktu widzenia pozycjonera to nie jest taka łatwa praca. Wielu właścicieli firm nie rozumie, dlaczego nie ma błyskawicznym efektów, lub czemu to tyle kosztuje.

Trzeba zrozumieć jedną prostą rzecz - to, że pozycjonowanie jest coraz bardziej popularne i staje się czymś tak oczywistym dla firmy, jak posiadanie strony internetowej, ma to swoje plusy i minusy.

Oczywiste, że dobre jest to, że zwiększa się liczba potencjalnych klientów. Za tym jednak zwiększa się również konkurencyjność w branży, co czasami wypada całkiem zabawnie. Pozycjonowanie dopisują sobie do listy świadczonych usług prawie wszyscy, którzy zajmują się czymkolwiek związanym z internetem. Albo i nie związanym. Bo jeszcze rozumiem firmy zajmujące się stronami, lub prowadzeniem fejsbukowych fanpejdży. Ale... Poligrafia? Naprawdę? Tak - naprawdę.

Tu jest dobry moment, żeby spojrzeć na złe strony popularności usługi. A jest nią wzrost konkurencji w Google. Przedsiębiorcom się wydaje, że pozycjonowanie da się zrobić tanio. Cóż - może na jakieś naprawdę mało konkurencyjne frazy da się tanio. Ale takich jest już coraz mniej. Szkoda, bo prowadzi to do niezdrowej konkurencji cenowej, która tak naprawdę nie jest korzystna dla nikogo.