Oraz oczywiście nasz poradnik.
bhp w firmie
Tym razem temat nieco inny niż poprzednio. Aczkolwiek wszystko kręci się wokół jednego.
Obsługa firmy w zakresie bhp jest związana z wykonywaniem...wielu czynności. Jednym z aspektów tego zagadnienia jest opracowywanie instrukcji bhp. Instrukcje takie są konieczne praktycznie na każdym stanowisku pracy. Warto to zadanie powierzyć profesjonalnej firmie. Odniosę się jeszcze do innej kwestii.
Outsourcing polega na przeniesieniu części zadań z naszej firmy na firmę zewnętrzną. Często spotykanym wykorzystaniem tego rodzaju kompleksowych usług jest księgowość czy też BHP. Podobnie wygląda kwestia sprawy, którą zaraz poruszę.
Kwestie bhp w firmie to nie tylko szkolenia pracowników ale także wiele kwestii związanych ze służbą bhp. Tak więc nawet jeśli zlecisz szkolenie pracowników zewnętrznej firmie to musisz zadbać o wiele aspektów. Tak więc warto pozbyć się całego bhp i zlecić wszystko zewnętrznej firmie. Natomiast z innej strony na to patrząc.
W każdym fachu zanim się rozpocznie konieczne będzie zapoznanie się ze stanowiskiem pracy. Oprócz tego wymagane jest odbycie kursu BHP - jest to szkolenie wstępne. I o ile zazwyczaj pracodawca przyjmując nowego pracownika i tak musi go zapoznać ze specyfiką pracy w jego firmie to o ile pracownik wcześniej pracował w tym samym zawodzie to nie musi odbywać wstępnego szkolenia bhp. To tyle. Spójrzmy jednak na inną rzecz.
Jednym z aspektów
W kwestii Obsługa bhp zamieszczałem już kiedyś kilka wpisów. Tym razem wracając do tego właśnie tematu chcę poruszyć inne strony tematu.
Obsługa firmy w kwestii bezpieczeństwa i higieny pracy wiąże się z wykonywaniem wielu czynności. Jednym z aspektów tego zagadnienia jest opracowywanie instrukcji bhp. Instrukcje takie są konieczne praktycznie na każdym stanowisku pracy. Warto to zadanie powierzyć profesjonalnej firmie. Teraz o czymś innym.
Zapewne wielu pracodawców zastanawia się nad tym gdzie wysłać pracowników na kurs w zakresie BHP. Jest wiele firm zajmujących się tą branżą aczkolwiek należało by zwrócić uwagę na to czy posiadają status ośrodka szkoleniowego. Natomiast teraz chcę poruszyć nieco inny temat.
Niektórzy powiadają, że wypadku nie ma do czasu aż się nie wydarzy. Jest w tym dużo prawdy bo w nawet najlepiej zabezpieczonej firmie może coś pójść źle. A jeśli już będzie miał miejsce wypadek to oprócz udzielenia pomocy poszkodowanym - jeśli tacy będą, to trzeba sporządzić dokumentację powypadkową. To tyle. Spójrzmy jednak na inną rzecz.
Chyba każdy właściciel firmy zastanawiał się nad tym w jaki sposób oszczędzić czas. Idealnym sposobem na to jest przekazanie części zadań do firm zewnętrznych - taka obsługa pozwala na bardziej profesjonalne wykonanie zadań i oszczędność czasu. Wiele korzyści z niewielką cenę. Odniosę się jeszcze do innej sprawy.
Jeśli w firmie dojdzie do wypadku
Miło jest czasem napisać o czymś rozrywkowym ale tym razem znów chcę skupić się na innym temacie.
Prowadzenie firmy jest jedną z bardziej stresujących i czasochłonnych rzeczy. Pisałem już o metodach oszczędności czasu. Warto też oszczędzić sobie nerwów i przekazać innym część swoich obowiązków - warto oddać firmom zewnętrznym np. sprawy BHP czy rachunkowość. Zwłaszcza w małych firmach gdzie nie opłaca się tworzyć etatu specjalisty bhp. Oprócz tego chciałbym napisać także o:
Jeśli w firmie dojdzie do wypadku przy pracy to pracodawca ma obowiązek sporządzenia dokumentacji powypadkowej BHP. Jest to dość wymagające zadanie dlatego z pewnością warto w tej sprawie zdać na specjalistów. To tyle. Spójrzmy jednak na inną rzecz.
Obsługa firmy w zakresie bhp wiąże się z wykonywaniem wielu obowiązków. Jednym z aspektów tego zagadnienia jest opracowywanie instrukcji bhp. Instrukcje takie są wymagane praktycznie na każdym stanowisku pracy. Warto to zadanie powierzyć profesjonalnej firmie. Teraz o czymś innym.
Czy warto samemu zajmować wszystkimi sprawami w własnej firmie? Jasne, że można trochę oszczędzić prowadząc samemu księgowość i zajmując się kwestiami BHP. Jednak musisz pamiętać, że nasz czas też ma wartość - można go przecież przeznaczyć na pracę w firmie. Warto zastanowić się także nad czymś innym.
Więcej napiszę następnym razem, na dziś mam już dość tego tematu.
Aby sporządzić prawidłową dokumentację powypadkową
Korzystając z wolnej chwili chciałbym zaktualizować swojego bloga. Tym razem chcę napisać na temat Obsługa bhp.
Prowadzenie firmy jest jedną z bardziej stresujących i czasochłonnych rzeczy. Pisałem już o metodach oszczędności czasu. Warto też oszczędzić sobie nerwów i oddać innym część swoich obowiązków - warto przekazać firmom zewnętrznym np. obsługę BHP czy rachunkowość. Zwłaszcza w małych firmach gdzie nie będzie się tworzyć etatu specjalisty bhp. Teraz o czymś innym.
Jeśli w firmie dojdzie do wypadku przy pracy to pracodawca ma obowiązek sporządzenia dokumentacji powypadkowej BHP. Jest to dość wymagające zadanie dlatego z pewnością warto w tej sprawie zdać na specjalistów. Podobnie wygląda kwestia sprawy, którą zaraz poruszę.
Aby sporządzić prawidłową dokumentację powypadkową BHP konieczne będzie wykonanie wielu czynności - wśród nich jest wykonanie fotografii miejsca wypadku. Robiąc zdjęcia należy zwrócić uwagę aby dokumentowały nie tylko samo miejsce wypadku ale również przyczyny jego powstania. Warto zastanowić się także nad czymś innym.
Obsługa firmy w zakresie bhp wiąże się z wykonywaniem wielu zadań. Jednym z aspektów tego zagadnienia jest opracowywanie instrukcji bhp. Instrukcje takie są wymagane praktycznie na każdym stanowisku pracy. Warto to zadanie powierzyć profesjonalnej firmie. Natomiast z innej strony na to patrząc.
z tytułu ubezpieczenia
Wcześniej pisałem na swoim blogu na różne tematy. Tym razem chciałbym poruszyć tematykę Obsługa bhp. Zapraszam do przeczytania nowego wpisu.
W każdym zawodzie zanim się rozpocznie niezbędne będzie zapoznanie się ze stanowiskiem pracy. Oprócz tego niezbędne jest odbycie szkolenia BHP - jest to szkolenie wstępne. I o ile zwykle pracodawca przyjmując nowego pracownika i tak musi go zapoznać ze szczegółami pracy w jego firmie to o ile pracownik wcześniej pracował w tym samym zawodzie to nie musi odbywać wstępnego szkolenia bhp. To tyle. Spójrzmy jednak na inną rzecz.
Jeśli z powodu naruszenia zasad BHP lub z innych powodów nasz pracownik ucierpi w wypadku przy pracy to jako pracodawca jesteśmy zobowiązani sporządzić dokumentację powypadkową. Stosowne dokumenty należy również dostarczyć do ZUS - żeby nasz pracownik mógł uzyskać świadczenie z tytułu ubezpieczenia wypadkowego. Podobnie wygląda kwestia sprawy, którą zaraz poruszę.
Obsługa firmy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy wiąże się z wykonywaniem wielu zadań. Jednym z aspektów tego zagadnienia jest opracowywanie instrukcji bhp. Instrukcje takie są konieczne praktycznie na każdym stanowisku pracy. Warto to zadanie powierzyć profesjonalnej firmie. Z innej strony patrząc.
Jeśli w firmie dojdzie do wypadku przy pracy to pracodawca ma obowiązek sporządzenia dokumentacji powypadkowej BHP. Jest to dość wymagające zadanie dlatego z pewnością warto w tej sprawie zdać na specjalistów. Warto zastanowić się także nad czymś innym.
Oczywiście to nie wszystko na ten temat jednak na tą notkę wystarczy.